1. ارسال کالا هنگام سفارش دادن خریدار مشخص میگردد که به روشهای متفاوت از قبیل پست.تیپاکس.پیک موتوری یا مراجعه خریدار قابل تحویل و ارسال است.
2. برخی هزینه های ارسال مانند اداره پست قطعی است و هنگام سفارش دریافت میشود و کالا درب محل خریدار بدون هزینه اضافه تحویل میشود و برخی دیگر در محل خریدار جداگانه توسط موسسه حمل و نقل که پس کرایه است دریافت میگردد.
3. هزینه ارسال کالا به ترمینال و سایر باربری ها بغیر از پست و تیپاکس به عهده خریدار است که مبلغ درج شده در سفارش دریافت میگردد و باقی مبلغ در شهر مشتری توسط موسسات حمل و نقل جداگانه دریافت می گردد. مسئولیت ارسال کالا از طریق ترمینال با مشتری میباشد.
تبصره:در طرح ها یا برخی کالاها تحویل رایگان ذکر شده است که انها شامل هیچ هزینه ای برای ارسال نمیشود.
خدمات و تعهدات
1. تمامی سفارشات با توجه به نوع ارسال دقیق و استاندارد بسته بندی می شوند
2. سفارشاتی که هنگام ارسال بیمه میشوند درصورت خسارت احتمالی هزینه ان به مشتری توسط اداره بیمه کننده پرداخت میگردد.
3. فروشگاه کاظمی بعد از تحویل سفارش به باربری ها و گرفتن قبض بارنامه در قبال خسارت و مفقودی کالا که احتمال ان بسیار کم است مسئولیتی ندارد.همچنین مستندات و فیلم هنگام ارسال کالا و قبض بارنامه برای مشتری ارسال میشود.
خدمات پس ازفروش :
الف. خرابی های احتمالی را فروشگاه کاظمی در 5 روز اول فروش کالا رسیدگی می کند و درصورت عدم رفع مشکل کالا عودت و یا مبلغ ان برگشت میگردد.
ب. ضمانت بازگشت یا اصالت کالا بشرطی انجام میشود که خریدار هنگام باز کردن بسته بندی از انها فیلم تهیه کرده باشد.
ج. کلیه کالاها 7 روز در کرج و 5 روز در شهرستان مهلت برای بررسی توسط مشتری را دارند و درصورت باز نشدن جعبه کالا اکبند عودت میگردد .اگر قصور بازگشت از فروشنده باشد هزینه رفت و برگشت دریافت نمیشود ولی اگر قصور از خریدار باشد هزینه حمل و نوسان قیمتی ان به عهده خریدار میباشد.
برگشت کالا يا مبلغ
1. پس از اینکه کالا شرایط تیتر بالا که بخش خدمات و تعهدات است توسط فروشگاه کاظمی تایید شد و مشتری کد رهگیری گرفت کالا ارسال میگردد. وقتی کالا رسید و تست و بررسی گردید و هویت کالای ارسالی اولیه را از لحاظ متعلقات و بسته بندی و ظاهری را داشت به بخش مالی ارجاع شده و مبلغ به حساب مشتری عودت میگردد. این مرحله پس از دریافت کالا به مدت 24 تا 48 ساعت زمان میبرد.
2. خریدار وقتی درخواست برگشت کالا یا وجهی را دارد از طریق واتساپ یا ایتا درخواست ثبت میکند و عکس کالا را نیز پیوست میکند.
پس از ان واحد خدمات ظرف مدت 1 الی 2 ساعت در تایم اداری تماس گرفته و هماهنگی انجام میگردد که کالا اجازه پذیرش را دارا میشود.پس از ان مشتری کالا را ارسال میکند و پس از طی مراحل کالا تعویض یا وجه ان عودت میگردد.
انتقاد یا شکایت:
1. اگر خریدار گرامی اختلاف یا خدماتی که خلاف سفارش خود باشد مشاهده کند انرا سریعا از طریق واتساپ یا ایتا ثبت میکند و واحد رسیدگی سریعا انجام میدهد.
تعهدات خريدار
1. خریدار موظف است که سفارش خود را در اسرع وقت تسویه نماید.
2. خریدار موظف است آدرس و تلفن تماسی که برای ارسال سفارش اعلام می نماید در دسترس و صحیح باشد.
3. خریدار موظف است حسابی که وجه را از ان پرداخت می نماید اجاره ای و یا مال غیر و ناشناخته نباشد.
4. خریدار موظف است که اگر کالای مرجوعی یا خراب را که به واحد فروشنده ارجاع میدهد قبلا هماهنگی انجام داده باشد.
5. خریدار موظف است کالای دریافتی را با بسته بندی ظاهری سالم و بدون آب خوردگی یا پارگی و ضربه تحویل بگیرد و درب آنرا مقابل موسسه کالا رسانها باز کند و محتویات و ظاهر بسته بندی کالا را چک کند و اگر مشکلی بود از دریافت سفارش کالا خوداری نماید و مراتب را کتبا با مدیر سفارشات در میان بگذارد.
6. خریدار موظف است کالایی که به هر دلیل بر میگردد آنرا کامل با جعبه و متعلقات و بسته بندی اولیه ارسال نماید.