قوانین و مقررات

شرایط و قوانین خرید از فروشگاه کاظمی

نحوه ثبت سفارش

1. فروش آنلاین در سایت فروشگاه کاظمی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات رسمی انجام می پذیرد.

2. رسیدگی به سفارشات از طریق واتساپ و ایتا در ساعات کاری انجام میشود . درصورت سوال و پیگیری شبانه روزی با شماره 09125631631 تماس حاصل فرمائید.

3. تمامی مراحل گردش سفارش خریدار داخل پنل کاربری مشخص و بصورت پیامک برای مشتری ارسال میشود.

4. کدرهگیری پستی و تیپاکس ساعت بعد از ارسال کالا داخل پنل مشتری ثبت میگردد و برای ایشان پیامک میگردد.

5. درصورت نامشخص بودن آدرس یا شیوه یا زمان ارسال سفارش ابتدا با مشتری تماس حاصل میشود و درصورت عدم جوابگویی یا هماهنگی سفارش یکطرفه امکان ابطال از طرف فروشگاه کاظمی را دارد.

6. سفارشات در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته تحویل پست خواهد شد سفارشات ثبت شده در شهر کرج در صورت انتخاب پیک موتوری با هماهنگی قبلی در همان روز ارسال می شود. سفارشاتی که روز شنبه بعد از ساعت 14:30 ثبت می شوند روز پنجشنبه همان هفته و سفارشاتی که روز چهارشنبه بعد از ساعت 14:30 ثبت می شوند روز یکشنبه هفته بعد تحویل پست خواهند شد.

7. جهت پیگیری سفارشات میتوانید با شماره 02632404566 تماس حاصل فرمایید.

8. سفارشاتی که انلاین ثبت شود اولویت ارسال دارند و بصورت تلفنی دیرتر ارسال میشود.

9. خریدار می تواند برای تحویل کالا اگر شیوه خاص یا قرار تحویلی در نظر دارند آنرا در توضیحات سفارشات ثبت نماید تا قبل از ارسال هماهنگی توسط فروشگاه کاظمی انجام گردد.

 

خرید حضوری

1. برخی مشتریان درخواست مراجعه حضوری دارند که مراجعه حضوری بدون سفارش آنلاین هیچ تعهدی برای موجودی و قیمت کالا برای تحویل ندارد برای همین قبل مراجعه باید کالای خود را از سایت خرید نماید و وجه را پرداخت و بعد از تایید واحد ارسال وقت حضور داده میشود و برای گرفتن سفارش خود مراجعه می نماید.

2. اگر مشتری عزیز قصد خرید کالا و تسویه سفارش خود را هنگام رویت کالا در فروشگاه کاظمی دارد اول باید خرید انلاین انجام دهد و در قسمت شیوه ارسال بخش مراجعه حضوری را انتخاب نماید و بعد از گرفتن کد رهگیری سفارش با بخش سفارشات تماس و قرار حضور و تایید سفارش دریافت کند. زیرا بیشتر وقتها چون اولویت با سفارشات تسویه شده است تا مراجعه مشتریان گرامی کالا به اتمام میرسد. برای همین وقتی کارشناس تلفنی اعلام حضور کند کالا برای ایشان با بیعانه و یا صحبت و مهلت گرفتن تا زمان حضور موجود نگه داشته میشود.

3. اگر خریداری محصولی را در سایت مشاهده نماید و آن را تلفنی یا حضوری خرید نماید احتمال تغییر قیمت و نداشتن تخفیف و شرایط ویژه بخاطر نداشتن سفارش آنلاین توسط مشتری وجود دارد.

 

تغییرات در سفارش

1. کالا یا سفارشاتی که نیاز به تغییرات یا ارتقا دارند پس از ثبت سفارش و اعمال تغییرات مبلغ ان همزمان پرداخت میشود و انهایی که این امکان را در سایت ندارند سفارش انها ثبت شده و درخواست تغییرات در توضیحات سفارش توسط خریدارثبت میشود و درصورت هزینه اضافه با خریدار بعد ثبت سفارش هماهنگ میشود و اختلاف ان با هماهنگی دریافت میگردد.

2. سفارش هایی که نیاز به ابطال پیدا میکنند در ساعت اداری و تا یک ساعت بعد از ان توسط اعلام کتبی در واتس آپ یا ایتا توسط خریدار و گرفتن تائید برای مشتری ابطال میگردد و مبلغ واریزی از 1 تا 24 ساعت اینده بحساب خریدار واریز میشود.

3. درصورت تغییر کلی سفارش .خریدار باید حتما سفارش مجدد انجام دهد و اگر وجهی پرداخت کرده است و اختلافی وجود دارد اختلاف مبلغ را توسط پرداخت مستقیم آنلاین پرداخت نماید و تغییرات بصورت تلفنی اعتبار ندارد.

 

پرداخت و تسويه سفارش

1. سفارشاتی که آنلاین پرداخت گردد برای ارسال در اولویت هستند.

2.سفارشاتی که اختلاف قیمتی پیش می اید یا خریدار کالای دیگری انتخاب کرد و از خرید قبل بالاتر بود اختلاف انرا در درگاه مستقیم انجام میدهد و کد رهگیری انرا تیکت میکند.


3. درصورت ابطال سفارش وجه خریدار 1 الی 3 روز کاری سریعا برگشت به همان حسابی میشود که خرید انجام داده است خواهد شد.

4. درصورت اینکه خریدار اشخاص حقوقی مانند شرکتها باشند برای برگشت وجه باید نامه درخواست انرا کتبا به فروشگاه کاظمی از طریق واتساپ یا ایتا اعلام نمایند.

5. امکان پرداخت سفارش در محل برای شهرستانهای غیر از کرج وجود ندارد.

6. پرداخت در محل برای برخی سفارشات در محل شهر کرج و حومه امکان پذیر است وبرخی دیگر با پرداخت بیعانه ارسال میگردد.

7. برای محصولاتی که بصورت پیش خرید هستند اگر کالا به موقع برسد و وجه آن پرداخت نشود از مبلغ بیعانه به تشخیص فروشگاه کاظمی خسارت تمام یا قسمتی کسر میگردد.

8. تمامی تسویه ها فقط در درگاه پرداخت انلاین سایت فروشگاه کاظمی و یا بحساب آقای حبیب کاظمی اعتبار دارد.